Dlaczego SEO jest potrzebne? Obecnie coraz więcej firm prowadzi swój biznes online, a po pandemii koronawirusa nastąpił jeszcze większy wzrost sprzedaży internetowej, ponieważ do sieci napłynęły branże, które dotychczas nie korzystały z potencjału, jaki daje e-handel. Jak podaje raport PwC “Perspektywy rynku e-commerce w Polsce 2021-2026” niemal 85% Polaków przyznaje, że mimo zakończenia pandemii nie […]
https://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2022/06/rekrrrr.png8001200Jakubhttps://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2021/08/logo_veritas_recruitment_05.pngJakub2022-06-21 12:27:442022-06-21 12:39:34Czy warto rekrutować specjalistę SEO do firmy?
Rynek sprzedaży internetowej jest jednym z najlepiej rozwijających się sektorów nowoczesnego handlu. Jego wartość w Polsce sięgnie w końcu 2022 roku aż 162 mld zł brutto. Z powodu dynamicznego rozwoju sektor ten potrzebuje coraz więcej nowych i wykwalifikowanych wykonawców kompleksowej obsługi sprzedaży online i zarządzania relacjami z klientem. Popularne stanowiska w tym zakresie to specjalista […]
https://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2022/06/E-COMMERCE.png8001200Jakubhttps://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2021/08/logo_veritas_recruitment_05.pngJakub2022-06-14 12:01:072022-06-14 12:05:21Różnice pomiędzy specjalistą a managerem e-commerce
Konflikt zbrojny w Ukrainie spowodował masową migrację uchodźców wojennych do Polski, a co za tym idzie – wpłynął znacznie na kształtowanie się krajowego rynku pracy. Od czasu rozpoczęcia wojny miliony ludzi zaczęły szukać w Polsce schronienia przed okrucieństwem wojny i podejmować pracę zarobkową. W tym artykule dowiecie się, jakie różnice zachodzą między rekrutacją Ukrainców i […]
Użyteczny i dobrze widoczny komunikat wymaga nie tylko optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), ale również projektowania treści w odpowiedzi na doświadczenia użytkownika. Tworzenie ich nie odbywa się jedynie z myślą o robotach crawlujących, ale również z naciskiem na fakt, że treści muszą być zaprojektowane w taki sposób, aby wychodziły naprzeciw potrzebom, umiejętnościom i ograniczeniom użytkowników. […]
https://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2022/04/UX2.png8001200Jakubhttps://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2021/08/logo_veritas_recruitment_05.pngJakub2022-04-21 16:21:012022-04-21 16:33:51SXO – czyli SEO + UX. Na czym polega i jak to stosować?
Pomimo faktu, że copywriting i content marketing posiadają pewne cechy wspólne, to pomiędzy zawodem copywritera a zajęciem content marketera zachodzą istotne różnice. Głównie w wyznaczaniu celów i wyboru środków ich realizacji. Z tego artykułu dowiecie się o różnicach między tymi zawodami, a także na temat specyfiki pracy w tych dwóch zawodach.
https://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2022/04/content.png8001200Jakubhttps://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2021/08/logo_veritas_recruitment_05.pngJakub2022-04-08 16:59:242022-04-11 17:58:21Jakie są różnice między copywriterem a content marketerem
Usługi SEO to inwestycja obowiązkowa dla tych, którzy chcą osiągać sukcesy w prowadzeniu biznesu w sieci. Odpowiednie pozycjonowanie strony zapewnia jej dobrą widoczność w przeglądarkach, a to z kolei daje możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców i potencjalnych klientów. Przy czym trzeba pamiętać, że optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, wymagającym stałego zaangażowania. Wypozycjonowana raz […]
Czy warto rekrutować specjalistę SEO do firmy?
/w Rekrutacja, SEO, Rekrutacja SEO /Autor JakubDlaczego SEO jest potrzebne? Obecnie coraz więcej firm prowadzi swój biznes online, a po pandemii koronawirusa nastąpił jeszcze większy wzrost sprzedaży internetowej, ponieważ do sieci napłynęły branże, które dotychczas nie korzystały z potencjału, jaki daje e-handel. Jak podaje raport PwC “Perspektywy rynku e-commerce w Polsce 2021-2026” niemal 85% Polaków przyznaje, że mimo zakończenia pandemii nie […]
Różnice pomiędzy specjalistą a managerem e-commerce
/w E-commerce /Autor JakubRynek sprzedaży internetowej jest jednym z najlepiej rozwijających się sektorów nowoczesnego handlu. Jego wartość w Polsce sięgnie w końcu 2022 roku aż 162 mld zł brutto. Z powodu dynamicznego rozwoju sektor ten potrzebuje coraz więcej nowych i wykwalifikowanych wykonawców kompleksowej obsługi sprzedaży online i zarządzania relacjami z klientem. Popularne stanowiska w tym zakresie to specjalista […]
Rekrutacja Ukraińców – co musisz wiedzieć o prawnych aspektach?
/w Rekrutacja /Autor JakubKonflikt zbrojny w Ukrainie spowodował masową migrację uchodźców wojennych do Polski, a co za tym idzie – wpłynął znacznie na kształtowanie się krajowego rynku pracy. Od czasu rozpoczęcia wojny miliony ludzi zaczęły szukać w Polsce schronienia przed okrucieństwem wojny i podejmować pracę zarobkową. W tym artykule dowiecie się, jakie różnice zachodzą między rekrutacją Ukrainców i […]
SXO – czyli SEO + UX. Na czym polega i jak to stosować?
/w Innowacje, SEO, SXO /Autor JakubUżyteczny i dobrze widoczny komunikat wymaga nie tylko optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), ale również projektowania treści w odpowiedzi na doświadczenia użytkownika. Tworzenie ich nie odbywa się jedynie z myślą o robotach crawlujących, ale również z naciskiem na fakt, że treści muszą być zaprojektowane w taki sposób, aby wychodziły naprzeciw potrzebom, umiejętnościom i ograniczeniom użytkowników. […]
Jakie są różnice między copywriterem a content marketerem
/w copywriter /Autor JakubPomimo faktu, że copywriting i content marketing posiadają pewne cechy wspólne, to pomiędzy zawodem copywritera a zajęciem content marketera zachodzą istotne różnice. Głównie w wyznaczaniu celów i wyboru środków ich realizacji. Z tego artykułu dowiecie się o różnicach między tymi zawodami, a także na temat specyfiki pracy w tych dwóch zawodach.
Czy warto inwestować w SEO?
/w SEO, Rekrutacja SEO /Autor JakubUsługi SEO to inwestycja obowiązkowa dla tych, którzy chcą osiągać sukcesy w prowadzeniu biznesu w sieci. Odpowiednie pozycjonowanie strony zapewnia jej dobrą widoczność w przeglądarkach, a to z kolei daje możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców i potencjalnych klientów. Przy czym trzeba pamiętać, że optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, wymagającym stałego zaangażowania. Wypozycjonowana raz […]