Skuteczna rekrutacja nie kończy się na podpisaniu umowy z nowym pracownikiem. Ogromnym wyzwaniem jest utrzymanie pracownika w organizacji. Jednym z powodów, dla których rekruci nie decydują się na pozostanie w firmie po okresie próbnym jest niska jakość programu onboardingowego. Czym jest onboarding? Jakie są złote zasady skutecznego onboardingu? Jakie korzyści może przynieść organizacji?
https://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2021/10/onboarding.jpg8001200Jakubhttps://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2021/08/logo_veritas_recruitment_05.pngJakub2021-10-21 12:32:562021-10-21 12:34:07Onboarding - jak przywitać nowego pracownika, żeby został w firmie
Przy tak dużej konkurencji na rynku samo zaoferowanie produktu czy usługi już nie wystarcza. Oferta musi być skrojona na miarę potrzeb użytkowników. Jeden błąd może zadecydować o tym, że klient bez mrugnięcia okiem sięgnie po produkt konkurencji. Dlatego też firmy coraz częściej poszerzają swoje zespoły o funkcję Product Ownera, tj. kogoś kto zadba o wizję […]
https://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2021/09/Rekrutacja.png8001200Jakubhttps://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2021/08/logo_veritas_recruitment_05.pngJakub2021-09-14 17:07:542021-09-14 17:07:54Rozmowa kwalifikacyjna z Product Ownerem. O co pytać?
Doświadczenie w rekrutacji pokazuje, jak ważne jest, z którego pokolenia pochodzą kandydaci do pracy. Pokolenie X, Y, Z to nie są puste akronimy. Pod każdym z tych haseł kryje się profil psychologiczny, który determinuje przyjęcie szczególnego podejścia przez agencję headhunterską na etapie rekrutacji, ale nie tylko. To również istotne dla pracodawców, dla których utrzymanie pracowników […]
https://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2021/08/mille.png8001200Jakubhttps://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2021/08/logo_veritas_recruitment_05.pngJakub2021-08-20 14:00:032021-08-20 14:00:41Nowe podejście do rekrutacji - jak zatrudniać i utrzymać w organizacji Milenialsów
Pozostajemy w temacie zapotrzebowania na specjalistów z obszaru e-commerce i digital marketingu. W jednym z poprzednich wpisów podpowiedzieliśmy jak poprowadzić proces rekrutacyjny na stanowisko: specjalista SEO. Tym razem przyglądamy się innej, ekstremalnie ważnej z punktu widzenia biznesu internetowego pozycji – specjaliście od User Experience. Kim jest i czym się zajmuje osoba od UX? Na czym […]
https://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2021/07/UX.png400800adminhttps://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2021/08/logo_veritas_recruitment_05.pngadmin2021-07-08 16:57:162021-07-08 17:26:49Jak przygotować się do rekrutacji specjalisty UX?
W wyniku pandemii koronawirusa nie tylko gremialnie przenieśliśmy się z biur do domów, ale znacznie zwiększył się też popyt na niektóre stanowiska. Dotyczy to przede wszystkim osób pracujących w branży e-commerce i digital marketingu. Firmy, walcząc o przetrwanie, zrozumiały jak ważna jest inwestycja w budowanie widoczności on-line i aktywnie poszukują osób na stanowisku specjalista SEO, […]
https://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2021/06/gjcfgtcut.png8001200adminhttps://veritas-recruitment.pl/wp-content/uploads/2021/08/logo_veritas_recruitment_05.pngadmin2021-06-11 17:40:102022-05-06 16:18:53Rekrutacja SEO - o co pytać kandydatów?
Każdy kandydat chce wypaść na rozmowie rekrutacyjnej jak najlepiej. W tym celu zwykle odświeża sobie zagadnienia ze swojej branży, przypomina też doświadczenie zawodowe. Są to w gruncie rzeczy efektywne praktyki. Jednak poza standardowymi pytaniami o kompetencje, warto przygotować się na te nieco bardziej abstrakcyjne, które również są dla rekruterów istotnym źródłem informacji. Poniżej przedstawiamy te […]
Onboarding – jak przywitać nowego pracownika, żeby został w firmie
/w Rekrutacja, candidate experience, employer branding /Autor JakubSkuteczna rekrutacja nie kończy się na podpisaniu umowy z nowym pracownikiem. Ogromnym wyzwaniem jest utrzymanie pracownika w organizacji. Jednym z powodów, dla których rekruci nie decydują się na pozostanie w firmie po okresie próbnym jest niska jakość programu onboardingowego. Czym jest onboarding? Jakie są złote zasady skutecznego onboardingu? Jakie korzyści może przynieść organizacji?
Rozmowa kwalifikacyjna z Product Ownerem. O co pytać?
/w Rekrutacja, E-commerce /Autor JakubPrzy tak dużej konkurencji na rynku samo zaoferowanie produktu czy usługi już nie wystarcza. Oferta musi być skrojona na miarę potrzeb użytkowników. Jeden błąd może zadecydować o tym, że klient bez mrugnięcia okiem sięgnie po produkt konkurencji. Dlatego też firmy coraz częściej poszerzają swoje zespoły o funkcję Product Ownera, tj. kogoś kto zadba o wizję […]
Nowe podejście do rekrutacji – jak zatrudniać i utrzymać w organizacji Milenialsów
/w Rekrutacja /Autor JakubDoświadczenie w rekrutacji pokazuje, jak ważne jest, z którego pokolenia pochodzą kandydaci do pracy. Pokolenie X, Y, Z to nie są puste akronimy. Pod każdym z tych haseł kryje się profil psychologiczny, który determinuje przyjęcie szczególnego podejścia przez agencję headhunterską na etapie rekrutacji, ale nie tylko. To również istotne dla pracodawców, dla których utrzymanie pracowników […]
Jak przygotować się do rekrutacji specjalisty UX?
/w Rekrutacja /Autor adminPozostajemy w temacie zapotrzebowania na specjalistów z obszaru e-commerce i digital marketingu. W jednym z poprzednich wpisów podpowiedzieliśmy jak poprowadzić proces rekrutacyjny na stanowisko: specjalista SEO. Tym razem przyglądamy się innej, ekstremalnie ważnej z punktu widzenia biznesu internetowego pozycji – specjaliście od User Experience. Kim jest i czym się zajmuje osoba od UX? Na czym […]
Rekrutacja SEO – o co pytać kandydatów?
/w Rekrutacja, Aktualności, Innowacje, agencyexperience, świat współmarek, SEO, Rekrutacja SEO /Autor adminW wyniku pandemii koronawirusa nie tylko gremialnie przenieśliśmy się z biur do domów, ale znacznie zwiększył się też popyt na niektóre stanowiska. Dotyczy to przede wszystkim osób pracujących w branży e-commerce i digital marketingu. Firmy, walcząc o przetrwanie, zrozumiały jak ważna jest inwestycja w budowanie widoczności on-line i aktywnie poszukują osób na stanowisku specjalista SEO, […]
10 problematycznych pytań agencji rekrutacyjnej, które na pewno usłyszysz
/w Rekrutacja, Aktualności, Innowacje, agencyexperience, świat współmarek /Autor adminKażdy kandydat chce wypaść na rozmowie rekrutacyjnej jak najlepiej. W tym celu zwykle odświeża sobie zagadnienia ze swojej branży, przypomina też doświadczenie zawodowe. Są to w gruncie rzeczy efektywne praktyki. Jednak poza standardowymi pytaniami o kompetencje, warto przygotować się na te nieco bardziej abstrakcyjne, które również są dla rekruterów istotnym źródłem informacji. Poniżej przedstawiamy te […]