Head of Performance Marketing

Miejsce pracy: Warszawa

Rodzaj umowy - Dowolna Tryb pracy: hybrydowy

Nasz klient, to międzynarodowa agencja marketingu internetowego działająca w modelu performance 360. Siedziba agencji zlokalizowana jest w Warszawie i pracuje w trybie hybrydowym. W portfolio naszego klienta znajdują się zarówno dynamiczne startup’y jak i duże korporacje. Główny cel jaki przyświeca naszemu klientowi, to budowanie długofalowych relacji z klientami opartymi na zaufaniu i transparentności. W związku z szybkim rozwojem poszukujemy osoby z doświadczeniem, która dołączy do zespołu jako:

Head of Performance Marketing  

 

Nasze oczekiwania: 

- doświadczenie w prowadzeniu złożonych kampanii mediowych w systemie 360 (minimum 6 lat) dla dużych klientów e-commerce,  

- 4 lata doświadczenia w kierowaniu kilkuosobowym zespołem agencyjnym oraz w tworzeniu i wdrażaniu strategii performance marketingu,  

- doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu działań z zakresu performance marketingu w długofalowej relacji z klientem,  

- umiejętności poszukiwania wzorców optymalizacji kampanii w modelu wielowarstwowej analizy (m.in. grupy asortymentowe, grupy marżowe, itp.) lejka sprzedażowego,   

- umiejętność zarządzania i weryfikowania wyników kampanii i ich budżetów,  

- bardzo dobra znajomość narzędzi do analityki internetowej: Google Analytics, GTM, Facebook Pixel, Google Data Studio),  

- znajomość narzędzi Google 360 szczególnie: Display & Video 360, Campaign Manager 360, Surveys,  

- znajomość Excela w stopniu zaawansowanym,  

- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętności efektywnego zarządzania pracą zespołu,  

-  znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.  

 

Twój zakres obowiązków: 

- dbałość o utrzymanie wysokiego standardu obsługi klientów agencji w zakresie Performance Marketing,  

- realizacja ogólnych celów agencji w powierzonym obszarze,

- zarządzanie pracą podległego zespołu: delegowanie zadań, ustalanie harmonogramów i priorytetów oraz weryfikacja poprawności i skuteczności procesów realizowanych przez pracowników,    

- przygotowywanie rekomendacji budżetowych, strategii oraz wycen do poszczególnych projektów,  

- analizowanie i raportowanie o stopniu optymalizacji ROI z prowadzonych kampanii dla klientów agencji,  

- bieżąca analiza konkurencji, odnajdowanie i rozpoznawanie nowych trendów w branży, rekomendowanie nowych rozwiązań,   

- cykliczna analiza wyników i przygotowywanie raportów.

    

Oferujemy: 

- dowolną formę współpracy, - wynagrodzenie w wysokości: 15 000 - 23 000 zł/netto + VAT na B2B, 14 000 - 20 000 zł/brutto na UoP.  

- szkolenia teoretyczne i praktyczne, 

- kurs języka angielskiego, 

- pracę hybrydową - praca zdalna i w biurze w centrum Warszawy, 

- pracę w zgranym, zwinnym i kreatywnym zespole,

- pracę z polskimi i zagranicznymi Klientami. 

 

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.