Oferty pracy Digital & E-commerce

Regular/Senior SEM/PPC Specialist

Miejsce pracy: Wrocław

Wynagrodzenie - 6 000 - 11 000 zł netto

Rodzaj umowy - UOP, B2B Tryb pracy: hybrydowy

Nasz Klient to agencja interaktywna, poszukująca osób, które mogą pochwalić się praktycznym doświadczeniem w prowadzeniu kampanii Google Ads/Facebook Ads dla firm usługowych oraz e-commerce. SEM Specialist powinien odznaczać się zwinnym podejściem do każdego podejmowanego projektu i szukać skutecznych rozwiązań na napotkane problemy.

Siedziba: Wrocław
Praca w modelu hybrydowym.


Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie i optymalizacja kont Google Ads oraz Facebook Ads
  • Aktywny udział w rozwoju biznesów naszych partnerów z wykorzystaniem swojego doświadczenia i narzędzi SEM
  • Współtworzenie ofert SEM — ścisła współpraca z działem sprzedaży
  • Monitorowanie trendów i działań konkurencji i przekładanie tego na lepsze wyniki własnych projektów
  • Raportowanie prowadzonych działań z zakresu SEM — przygotowywanie raportów, które spełniają wymagania naszych partnerów
  • Aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych, innowacyjnych rozwiązań w pracy projektowej
  • Wsparcie zespołu SEM poprzez organizację szkoleń wewnętrznych — mentorship
  • Wkład w rozwój procesów w dziale od zera lub usprawnianie istniejących procesów

Wymagania:

  • 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads;
  • Zaawansowana wiedza z zakresu obsługi takich narzędzi jak Google Ads Editor, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio,
  • Samodzielne planowanie, optymalizacja i raportowanie kampanii dla Klientów
  • Śledzenie nowości, aktualnych trendów, pogłębianie swojej wiedzy
  • Posiadanie umiejętności logicznego i analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków i udzielania feedbacku
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Język angielski co najmniej na poziomie komunikatywnym (min. B2)

Mile widziane:

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads/Linkedin Ads
  • Znajomość Ads Scripts
  • Doświadczenie w branży IT oraz e-commerce
  • Doświadczenie w Scrum i Agile
  • Szybkie adaptowanie się do zmian
  • Doświadczenie jako SEM Specialist w agencji marketingowej

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności od 6500 tys. netto (na B2B)
  • Prywatną opiekę medyczną Luxmed
  • Biuro blisko centrum Wrocławia (ul. Rysia 1A), możliwość współpracy hybrydowej
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie 6 miesięcy
  • Pracę między godziną 7:00 a 17:00 – to Ty wybierasz kiedy zaczniesz i skończysz swój 8-godzinny dzień pracy
  • Szanse na rozwój — szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, wyjazdy na konferencje i targi branżowe, dostęp do firmowej biblioteczki
  • Aktywny udział w ambitnych projektach dotyczących m.in. branż IT
  • Lekcje angielskiego
  • Kulturę feedbacku
  • Zgrany i pomocny zespół — gwarancja wsparcia na każdym etapie projektu
  • Spotkania i wyjścia integracyjne
  • Brak dress code’u

Zaczynając pracę u naszego Klienta, możesz liczyć na aktywne wsparcie Twojego rozwoju, ponieważ kierują się zasadami Agile oraz Scrum — nieustannego dążenia do perfekcji. Proaktywność jest dla nich ogromną wartością. Stawiają na transparentność relacji wewnątrz zespołu oraz ze swoimi Klientami i Partnerami.

Kultywują kulturę feedbacku — dostajesz informację zwrotną na temat swojej pracy od lidera działu, a kwartalnie również od ich Core. W czasie spotkania możesz podzielić się z zespołem swoimi przemyśleniami — dzięki temu ewoluujecie jako organizacja.

Pierwsze dwa miesiące w firmie to czas, aby dobrze poznać organizację, zespół oraz wszystko to, czego możesz spodziewać się na swoim stanowisku.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami!